Lenfödem Rehabilitasyonu

İnsanların yaşam içerisinde karşılaştıkları fonksiyonel ve estetiksel pek çok hastalığın lenf sıvıları hareketliliği sağlanarak (özel cihaz veya masaj yardımıyla) tedavi edildiği uygulama Lenf Drenaj Masajı olarak ifade edilmektedir.

İnsan vücudundaki zararlı maddelerin ve toksinlerin atılması sürecinde lenf sistemi içerisinde var olan sıvı büyük rol oynamaktadır. Bu lenf sıvısı doğru yapıda hareket edemediği ve belirli alanlarda biriktiği zaman ortaya çıkabilecek problemler Lenf Drenaj Masajı sayesinde giderilmektedir.

Lenfödem Rehabilitasyonu veya Lenf Drenaj Cihazı olarak da bilinen bu uygulama ile kişinin lenf sisteminin doğru yapıda çalışması sağlanarak hastanın yaşadığı işlevsel ve estetiksel tüm sorunlar hızla iyileştirilebilmektedir.

Lenf Drenaj Masajı ile kişinin vücudunda farklı sebeplerle birikmiş ödem atılıp arzu edilen vücut yapısına ulaşılabilir. Bireyin rahatsızlık duyduğu fazla kiloları verilerek cildinde oluşan selülitler yok edilir. Birey arzu ettiği estetik görünüme bu uygulama ile kavuşabilir.

Bununla birlikte Lenf Drenaj Masajı sadece estetik problemlerde başvurulan bir tedavi yöntemi değildir. Bu uygulama sonucunda kişinin kas ve eklemlerindeki spazmlar yok edilerek kasların rahatlaması ve güçlenmesi sağlanır.

Lenfödem Rehabilitasyonu günümüzde çok fazla görülmeye başlayan ve insanların yaşam standartlarını negatif yönde etkileyen stres, uykusuzluk, migren, fibromiyalji gibi hastalıkların da tedavi edilmesi sürecinde başarılı sonuçlar vermektedir.

Lenf Drenaj Masajı ile bireylerin yaşadıkları psikolojik rahatsızlıklar ve depresyon halinin iyileştirilmesi sağlanabilir. Sağlıklı bir lenf sistemine ve dolaşıma sahip olan kişinin hormon düzeyi normal hale getirilerek yaşanan pek çok fiziksel problem de tedavi edilebilir.

Fizik Tedavi merkezimizde Lenf Drenaj Masajı ve benzeri pek çok alternatif tedavi yöntemini uzun yılların verdiği tecrübe ve uzmanlık ile başarıyla sunmakta olan Fizyoterapist Fatma ASLAN tarafından muayene edilerek size en uygun tedavi planının oluşturulması için Hemen Bizi Arayabilirsiniz…

Lenf Drenaj Nedir?

İnsanların dolaşım sisteminde görüldüğü gibi bir sıvı hareketliliğine sahip olan fakat dolaşım sistemini besleyen kalp gibi bir pompa mekanizması bulunmayan mekanizmaya Lenfatik Drenaj Sistemi adı verilir.

İnsanların vücut yapısının sağlıklı çalışması, bağışıklık ve savunma mekanizmalarının görevini eksiksiz yerine getirebilmesi Lenf Drenaj sisteminin doğru yapıda çalışmasına bağlıdır.

Lenf Drenaj Masajı ile hedeflenen durum kişinin vücudunda var olan lenf sıvısının doğru biçimde dolaşımının sağlanmasıdır. Uygulama özel bir cihazında kullanıldığı uzman tarafından yapılan bir masajla gerçekleştirilir.

İnsanlarda Lenf Sistemi Nasıl Çalışır?

Sağlıklı çalışan bir lenf sistemine sahip bireylerin vücudunda toksinler ve zararlı maddeler birikmez. Bu durum bireyin fiziksel ve psikolojik problemler yaşamasına engel olurken arzu ettiği estetik vücut yapısının korunmasını sağlar.

Kalp gibi kendisini iten bir pompaya sahip olmayan Lenf Sistemi insan vücudunda dolaşım sistemiyle paralel hareket eden bir mekanizmaya sahiptir.

Lenf Sistemi doğru işlemeyen bireylere uygulanan Lenf Drenaj Masajı sayesinde tetik noktaları uyarılıp lenf düğümleri harekete geçirilerek lenf sıvısının dolaşım süreci düzenlenir.

İnsan vücudunda var olan hücreler arasındaki sıvıların ve kalıntıların kılcal damarlara yönlendirilmesinin sağlandığı bu tedavi yöntemi Lenf Drenaj Cihazı yardımıyla yapılır. Uzman Fizyoterapist Fatma ASLAN eliyle tatbik edilen sağlıklı teknikler sayesinde zararlı kalıntılar vücut dışına atılır.

Lenf Drenaj Masajı Kimlere Uygulanabilir?

Alanında uzman bir Fizyoterapist veya sağlık personeli tarafından yapılması halinde Lenf Drenaj Masajı oldukça başarılı sonuçları olan, konforlu ve güvenli bir tedavi yöntemidir. Kişilerin yaşadıkları fiziksel, psikolojik ve estetiksel problemler bu uygulama sayesinde kolayca tedavi edilmektedir.

Lenf Drenaj Masajı kadın veya erkek fark etmeksizin rahatsızlıkları bulunan tüm bireylere güvenle uygulanabilir. Lenf Drenaj uygulamasının oldukça başarılı sonuçlar verdiği ve çok sık uygulandığı bazı hastalıkları;

• Ödem ve Şişlik Sorunları,
  • Uykusuzluk, Depresyon ve Stres Hali,
  • Fibromiyalji Rahatsızlığı,
  • Migren Atakları,
  • Cilt Problemleri,
  • Hazımsızlık ve Kabızlık gibi Sindirim Bozuklukları,
  • Tükenmişlik Sendromu,
  • Hormon Seviyesi Düzensizlikleri,
  • Romatizmaya Bağlı Rahatsızlıklar,
  • İltihaplı Eklem Problemi,
  • Yorgunluk, Bitkinlik ve Gerginlik Hali,
  • Menopozun Olumsuz Etkileri,

olarak belirtebiliriz.

Lenf Drenaj Masajı uygulanarak vücutta lenf sıvısının sağlıklı şekilde dolaşması sağlanıp var olan tıkanıklıklar giderildiğinde yukarıda belirtilen rahatsızlıkların tümü hızla ve güvenle iyileştirilmektedir.

Lenf Drenaj Masajı Nasıl Uygulanır?

Lenf Drenaj Masajı bu alanda yetkin kişiler ve Fizyoterapistler tarafından hastanın vücudunda belirlenen noktalara Lenf Drenaj Cihazı yardımıyla yapılan alternatif tıp tekniğidir.

Bu uygulama ile kişinin vücudundaki hücrelerin beslenme sürecinde aktif rol oynayan lenf sıvısının dolaşımı düzenlenmektedir. Kişinin kas sistemini olumlu yönde etkileyen bu durum cilt yapısında sıkılaşma ve düzelme sağlanmasına yardımcı olur.

Lenf Drenaj Masajı ile damarlardaki lenf sıvısının akış düzeni sağlıklı hale getirilir. Kişinin kanında var olan yağ asitleri yakılarak vücuttan atılır. Ayrıca vücuttaki toksin benzeri zararlı maddeler de vücuttan atılarak olası hastalıkların önüne geçilir.

Lenf Drenaj Masajı sayesinde vücudunun bazı bölgelerinde ödem birikmiş kişiler bunların yok olması ile birlikte arzu ettikleri ince, estetik, sıkı ve sağlıklı cilt yapısına kavuşurlar. Ayrıca uygulamanın kişinin kas sistemine olumlu etkileri sayesinde yaşanan fiziksel ve psikolojik hastalıkların birçoğunda hızla iyileşme görülür.

Lenf Drenaj Masajı Tedavi Süreci

Lenf Drenaj Masajı kişinin rahatsızlık durumuna ve türüne göre değişmekle birlikte bölgesel veya tüm vücuda etki edecek yapıda uygulanmaktadır. Tedavinin kaç seans yapılması gerektiğine kişinin durumuna göre karar verilir.

Lenf Drenaj Masajı ile vakaların büyük kısmında 8 ila 12 seans sonunda başarılı sonuçlar alınmaktadır. Yarım saate yakın süren bu seanslar kişinin hastalığına ve fiziksel özelliklerine göre değişmekle birlikte 2 ila 3 günlük aralıklarla gerçekleştirilmektedir.

Lenf Drenaj Masajının kişinin hangi vücut bölgelerine kaç seans uygulanacağına uzmanımız eliyle yapılacak olan muayene sonucunda karar verilmektedir.

Lenf Drenaj Masajının Faydaları

Lenf Drenaj Masajı tatbik edildiği kişide fonksiyonel, fiziksel, ruhsal ve estetiksel pek çok olumlu etkiye yol açmaktadır. Uygulamanın kişiye getirdiği faydalar arasında;

• İskelet ve kas sisteminde gerekli hareketliliğin sağlanması,
  • Eklemlerde doğru bir yapının oluşması,
  • Dolaşım sisteminin ve kan akışının düzenlenmesi,
  • Metabolizmanın hızlandırılması,
  • Vücuttaki zararlı madde ve toksinlerin atılması,
  • Var olan şişlik ve ödemlerin giderilmesi,
  • Sindirim sisteminin düzenlenmesi, (Kabızlık ve hazımsızlık gibi)
  • Cilt yapısının istenilen hale getirilmesi ve selülitlerin yok edilmesi,
  • Stres, yorgunluk, uykusuzluk, gerginlik ve huzursuzluğun yok edilmesi,
  • İstenilen estetik cilt yapısına kavuşulması,

Lenf Drenaj Masajı Fiyatları

Lenf Drenaj Masajı uzun yılların verdiği tecrübesiyle ve yetkinliğiyle başarılı tedaviler sunan Fizyoterapist Fatma ASLAN tarafından merkezimizde başarıyla yapılmaktadır. Lenf Drenaj Masajı yaptırarak hastalıklarını atlatmak isteyen kişilerden en sık duyduğumuz soru tedavi fiyatı olmaktadır.

Lenf Drenaj Masajı Fiyatları 2022 yılı içinde birçok durum göz önüne alınarak  değişiklik göstermekle birlikte bu durumları;

• Kişinin yaşı ve fiziksel yapısı,
  • Hastada var olan rahatsızlık türü ve seviyesi,
  • Uygulamanın başarısı için gereken seans sayısı,
  • Tedaviyi gerçekleştirecek uzmanın tecrübesi,