Akupunktur ile Zayıflama

Akupunktur ile Zayıflama sürecinde temeli uzun yıllara dayanan Akupunkturun insan vücudundaki sinir, sindirim ve dolaşım sistemini düzenleyen etkisinin kilo verme ve sağlıklı bir vücuda kavuşma isteğine sağlayacağı katkılar değerlendirilmektedir.

Akupunktur geleneksel Çin tıbbında vücudun belirli bölgelerine batırılan iğneler sayesinde var olan tıkanıklıkların giderilmesinin sağlandığı alternatif tedavi tekniğidir.

Günümüzde kilo vermek isteyen kişilerin spor ve diyetlerine entegre edilen Akupunktur ile Zayıflama seansları sayesinde vücudun dolaşım ve sindirim sistemi faaliyetleri sağlıklı hale getirilerek zayıflama süreci desteklenir.

Son dönemlerde kilo vermek isteyen insanların yaptıkları araştırmalarda Akupunkturla Zayıflama tekniğinin çeşitli mekanizmaları kullanarak süreci hızlandırdığını öğrendikleri için bu yöntemi kullanmak ve bilgi almak amacıyla merkezimize ulaşma sıklığında ciddi artış gözlemlemekteyiz.

Akupunktur ile Zayıflama uygulamasında Akupunktur sayesinde kişinin vücudunda enerji akışının etkilenmesi sonucu yaşanan olumlu değişimler arasında;

• Kişinin metabolizmasının hızlanması,
  • İştah kaybı oluşması,
  • İnsan beynindeki açlık merkezinin baskılanması,
  • Kişinin yaşadığı kaygı ve stresin azalması,

Yapılan tüm araştırmalar göstermektedir ki insanların fazla kilo alması vücutlarında var olan düzensizlikten ve sistemlerin sağlıklı çalışmamasından kaynaklanmaktadır. Özellikle böbrek, dalak, karaciğer gibi organlarda ve genel hormon dengesinde yaşanan rahatsızlıklar kişinin kilo almasına yol açmaktadır.

Akupunktur ile Kilo Verme tedavisinde vücudun bu bölgelerinde yaşanan sıkıntılar giderilirken kişinin aynı zamanda diyetine ve egzersizlerine devam etmesi istenir. Diyet, spor ve Akupunktur bir arada en doğru biçimde kullanıldığında kişi sağlıklı şekilde kilo verir.

İnsanların kulağında tüm organları uyarabilen noktalar mevcuttur. Akupunktur ile Zayıflama sürecinde de kulakta bulunan bu tetik noktalarından yararlanılır. Bununla birlikte insanlarda beyin ile kulak arası mesafenin kısa olması Akupunkturda kulağa yapılan işlem sayısının fazla olmasının nedenlerinden birisidir.

Akupunktur ile Zayıflama sürecinde kulak bölgesine yapılan müdahaleler ile vücutta yağ birikimlerinin olduğu bölgelerin uyarılması sağlanır. Bu süreçte zayıflama ile birlikte kişinin yaşadığı bel ve sırt ağrıları da tedavi edilmektedir.

Uzman Fizyoterapist Fatma ASLAN tarafından yapılan Akupunktur ile Zayıflama tedavisinde temel amaç kişinin kalıcı sonuçlar elde etmesidir. Uzmanımız tarafından takibi yapılan tedavinizde iğnenin kulakta kalma süresi kişiye göre belirlenir.

Uygulama süresince kulaktaki akupunktur noktalarına batırılan iğneler;

• Kişini açlık hissiyatının azalıp hızla tokluk hissi oluşması,
  • Bireyin aşırı yemek yeme arzusunun ortadan kalkması,
  • İnsanların metabolizmasının hızlandırılarak yağ yakım miktarının artırılması,
  • Kişinin vücudunda problemlere neden olan toksinlerin vücuttan atılması,
  • Bireyin kendisini daha sakin, dengeli ve aktif hissetmesi,

şeklinde olumlu etkiler göstermektedir.

Akupunktur tedavisinin kilo verme sürecine dahil edilmesi sayesinde kişinin diyet nedeniyle yaşadığı olumsuz durumların önüne geçilir. Yani Akupunktur ile Zayıflama uygulaması sayesinde kişinin diyetine uyum sağlaması kolaylaştırılır.

İnsanların diyet yaptıkları için yaşayabildikleri ve sonucunda diyeti bırakmalarına neden olan bağ ağrısı, halsizlik, mide ağrısı, stres ve sinir gibi sorunları Akupunktur ile giderilerek kişinin daha konforlu ve güvenli bir diyet süreci geçirmesi sağlanır.

Akupunkturla Zayıflama sürecinde kişinin beynindeki noradrenalin seviyesini düşürülerek serotonin ve endorfin hormonlarının seviyelerini artırılarak yemek yemeden mutlu olmaları sağlanır. Ayrıca kişinin metabolizması hızlandırıldığı için normalde harcadığı kaloriden daha fazlasını harcaması ve kilo verme sürecinin hızlanması sağlanır.

Kilo verme sürecinde iyi bir diyet ve egzersiz ile kombine edildiğinde muazzam sonuçlar veren Akupunktur ayrıca insan vücudunda;

• Sindirim sistemini düzenleyerek,
  • Mide asidini azaltarak,
  • Hormon dengesini oluşturarak,

kilo verme dışında sağlıklı bir vücudun oluşumuna da katkı sağlar.

Akupunktur ile Zayıflama Uzman Fizyoterapist veya bu alanda yetkin hekimler tarafından yapıldığı sürece hiçbir yan etkisi ve zararı bulunmayan güvenli, konforlu ve ağrısız bir tedavi yöntemidir.

Uzun yıllardır Akupunktur ile Zayıflama dahil birçok alternatif tedavi yöntemini başarıyla uygulamakta olan Uzman Fizyoterapist Fatma ASLAN tarafından kontrol edilmek ve ihtiyacınıza uygun tedavi planınızı oluşturmak için Hemen Bizi Arayabilirsiniz…

Unutulmamalıdır ki Kilo Verme ve Bölgesel Zayıflama sürecinde uzmanımız tarafından yapılan Akupunktur tedavisi kadar spor ve diyet programına sadakat büyük önem taşır.

Akupunktur ile Zayıflama uygulaması sağlıklı bir diyet ve doğru egzersiz programı ile desteklendiğinde ortaya arzu edilen estetik ve fit vücut yapısı çıkmaktadır. Bu şekilde kombine halde uygulanan bir süreçle 2 ay gibi bir sürede hayal ettiğiniz estetik görünüme büyük oranda ulaşabilirsiniz.

Akupunktur Nedir?

Akupunktur yaklaşık 3000 yıllık geçmişi olan ve ilk olarak Çin tıbbında uygulanmaya başlayan alternatif tedavi yöntemidir. Günümüzün gelişen teknolojisinin Akupunktura getirdiği yenilikler sayesinde tedavi çok daha profesyonel bir halde uygulanmaktadır.

Birçok rahatsızlığın tedavisinde etkili ve başarılı sonuçlar sunan bu yöntem Akupunktur ile Zayıflama uygulaması kapsamında kilo vermek isteyen insanlar tarafından da kullanılmaya başlanmıştır.

Akupunktur tedavisi insan vücudunun belirli noktalarına farklı yapıdaki iğneler batırılarak uygulanan tedavi tekniğidir. İnsan vücudunda tıkanıklıkların yok edilmesine imkan tanıyan bu uygulama sayesinde dolaşım ve sinir sistemi sağlıklı hale getirilirken enerji akışı dengelenir.

Akupunkturla Zayıflama seanslarında hastaya özel tek kullanımlık ve steril mikro uçlu iğneler yardımıyla işlemler tamamlanır. Sadece zayıflama değil vücuttaki ağrıların giderilmesi, kas ve eklemlerin rahatlatılması, uykusuzluk ve stresin yok edilmesi sürecinde de Akupunkturun olumlu etkilerinden faydalanılır.

Akupunkturun Kilo Verme Sürecine Etkisi

Akupunktur insan vücudundaki organlara ve sistemlere çok fazla faydası dokunan zararsız bir tedavi tekniğidir. Bu teknik kilo verme sürecinde kullanılarak kişinin sağlıklı bir süreçte istediği görünüme ulaşması amaçlanır.

Akupunktur ile Zayıflama uygulamasının kişiye katkıları arasında;

• İştahının kapanarak acıkma hissinin azalması,
  • Midesinde yaşadığı yanma ve ekşime problemlerinin giderilmesi,
  • Genel hal veya diyet kaynaklı oluşabilecek halsizliğin ve bitkinliğin önlenmesi,
  • Sinir, stres ve depresyon halinin yok edilmesi,
  • Metabolizmanın düzenlenerek kilo verme sürecinin hızlandırılması,
  • Zayıfladıktan sonra kilo alınmasının engellenmesi,

Kilo verme sürecine spor ve diyet ile birlikte Akupunkturu dahil etmeniz bir yandan zayıflayarak arzu ettiğiniz bedene ve estetik görünüme kavuşurken, diğer yandan vücudunuzun farklı mekanizmalarının sağlığını geri kazanması sağlanmış olur.

Akupunktur ile Zayıflamanın Püf Noktaları

Akupunkturla Zayıflama sürecinde Uzman Fizyoterapist veya yetkin bir sağlık personeli tarafından işlemlerin yapılması çok önemlidir. Hatalı yapılacak uygulamalar bölgede enfeksiyona ve ciddi problemlere yol açmaktadır.

Akupunktur ile Zayıflama tedavisinde kişinin kulağında belirli bölgelere uygun iğneler doğru süre boyunca batırılır. Bu durum vücuttaki yağ dokularını uyarır, metabolizmayı hızlandırarak kişinin bedenindeki yağların yakımını hızlandırır.

Kişinin kulağında belirlenen tetik noktalarına batırılan iğneler sayesinde vücuttaki ödem ve toksinler atılır. Kişinin iştahı azalırken tokluk hissi artırılır.

Akupunktur ile Zayıflama tedavisi diyet ve spor ile desteklenmelidir. Doğru egzersizler ve sağlıklı bir diyet ile kişi kilo verme sürecinde bölgesel olarak incelmeye ve arzu ettiği vücut yapısına ulaşmaya başlar.

Akupunktur kilo verme sürecinde kişiye psikolojik olarak da destek olunmasını sağlar. Sinir uçlarını tetikleyen iğneler vücudun seratonin salgılamasını hızlandırır. Bu durum kişinin kilo verme sürecinde kendisine inanmasına ve arzu ettiği vücuda ulaşmasına yardımcı olur.